zondag 20 november 2011

Nieuwe bedden



Vorige week heb ik twee èènpersoonsboxspringbedden opgehaald. Ik kon ze niet direct kwijt, want de kamer was op dat moment bezet. Dus vanavond zijn ze op de grote kamer geplaatst.



Volgens mij moet dit heerlijk slapen. In de meeste hotels staan deze bedden en meestal vind ik ze heerlijk slapen.
Nu maar hopen dat mijn gasten dit ook vinden.
Aan het einde van de week zal ik dit wel horen. Dan hebben mijn gasten, die deze week bij me slapen, het uit geprobeerd.


Wil je deze fijne bedden in een mooie, rustige omgeving ook uit proberen?
Dat kan! Meld je aan bij: www.citkey.com.




                  Liebe grusse aus
               Haren-Altenberge
                      
                                                                                                      
                                                                                                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten